منتديات تو فريندز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام,مسلسلات,اخبار,صور,مناقشات حره,العاب,نكت,مسجات,موبايل,

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!

reemelyamany
mohamed???
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed???
مشرف منتدى المواضيع العامه
مشرف منتدى المواضيع العامه
mohamed???

ذكر
Personalized field : يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Empty

يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Empty
مُساهمةموضوع: يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!   يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Emptyالأحد أبريل 26, 2009 1:33 am

بعد ما فكرت و دورت و روحت و جيت

أبص يمين الاقي الحقيقة المره

أبص شمال الاقي الحقيقة المره

أطلع فوق ....... أنزل تحت ..... مفيش غيرها الحقيقة

ومقارنه البنت بالولد

زى اللى بيقارن معزه بجمل

المعزه الولد والجمل البنت

وذلك للاسباب التاليه::------

تتكلم براحتها في التليفون وابوها او جوزها اللي هيدفع
الفاتوره ولو معاهوش فلوس ان شاء الله يسرق او يختلس

البنت مش ملزمه تجهز نفسها ابوها او خطيبها اللي هيدفعو دم يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! 2051kp8هم واتفرج على التحكم
الاوضه دى خشبها مش كويس الفورمه دى مش عجبانى انا عاوزه
سرير اطول من ده قال يعنى هتتجوز تريبل اتش

مفيش حد بيبص علي بدله العريس كله بيركز في فستان العروسه

لو واحده عملت مخالفه مرور تتمسكن شويه للظابط وهو يعديها لو راجل
من قبل ما يتكلم تلاقى الظابط اتفتح اركنلى على جنب ياروح امك يا بن الـــــــــــــــــــــــ

البنت مش ملزمه تدفع ضرايب ابوها او جوزها بيدفعوها وهيه ولا فى الدماغ
امال الرجاله بيجيلها شلل من شويه

لو واحده مدتش لقرايبها عديه مفيش حد هيتكلم ولا يقول ياه دا راجل
تبت وبخيل ومعفن ومقرح وجربان وابخل من ديل الكلب

لو واحده متاخره علي المحاضره ممكن تبص للدكتور وتقوله سورى يا دكتور يروح مدخلها لو ولد اتاخر وقال للدكتور
انا اسف بس والله المواصلات كانت صعبه والعربيه اللى كنت فيها عملت حادثه اتفرج بقى يقوله لاهو انت فاكر الكلام ده هيخيل عليه
تلاقيك كنت سهران مع الشله الفسدانه لنص الليل انت متحضرليش محاضرات تانيه اطلع بره فى مكان فى الكافيتريا للى زيك يا فاشل

لو بنت فى وسط المحاضره عطشت وحبت تشترى كانز تقوله يادكتور من فضلك عايزه اخرج يقولها ليه تقوله عندى ظروف
تلاقى الباب اتفتح فى ثوانى وقالها اتفضلى من غير ما يسأل ايه الظروف دى
لو ولد جاله تليفون فى وسط المحاضره بيقوله تعالى بسرعه ابوك مات يجرى وهوه بيعيط يا دكتور انا لازم اخرج دلوقت
الدكتور يقوله ليه هيه جامعه ابوك ارجع مكانك اترزع يقوله يا دكتور بابا مات لازم اخرج الدكتور يقوله مش مهم تحضر الدفنه
كفايه تحضر العزاء ارجع مكانك ياااااااد

لو حصل زعل بين بنت وباباها مش هيطردها بره البيت يادوب شخطتين او خبطه بحنيه ليه عشان البنت عضمها طرى ومتستحملش
لو ولد بقى بالبونيات والشلاليت ويديله صينيه يكومه على الارض زى الخيشه ويادوب يلحق مكان ينام فيه جنب البواب

لو فى الامتحانات والبنت حاولت تفكر انها تقول ياغش الف مين عاوز يساعد وتلاقى الولد يرفعلها كراسه الاجابه وبعد
ماتخلص يقولها حاجه تانى يا آنسه ويبقى شعاره ايد لوحدها متسقفش ولازم نساعد بعض لو ولد بقى فكر انه يغش
تلاقى اللى جنبه بيزغرله كانه ياعبنى قاتل ابوه ولو حاول يشب يبص على ورقه اللى جنبه تلاقى اللى جنبه اتكلفت على الورقه
زى التعبان عشان ميشوفش حاجه ويبقى شعاره الغش حرام ومن غشنا فليس منا وفى الاخر يقولك البنات بتنجح اكتر من الولاد

لو راكب اتوبيس وبنت دخلت وملقيتش مكان اتفرج على اللى هيحصل يا سلام عصر صلاح الدين الايوبى يرجع وكل واحد يعمل فيها ابو عرام
والفارس النبيل والشهامه تبقى مش عارفه تروح فين واتفضلى يا آنسه والتانى يقوله واللهى ماهى قاعده الا هنا
هو ينفع انتى تقفى واحنا قاعدين امال فين الشهامه والمرؤه

لو راجل دخل لو حتى عيان وعجوز ومش قادر ياسلام عصر جنكيز خان يرجع والتكشيره تترسم على وشوشهم
وتلاقى كل الركاب يبصوا من الشباك اللى بيشم شويه هواء واللى بيتفرج على
المحلات عشان عنيهم متجيش فى عين الراجل اللى ياعينى رجله اتخدلت من الوقفه وقرب يعيط

لو بنت سقطت آخر السنه وعيطت شويه معلش يا حبيتبى خيرها فى غيرها والسنه الجايه شدى حيلك
لو ولد سقط ياخرابى يالهوى يا خساره تعبى فيك انت اصلا ملكش تعليم انت فاشل
انت من بكره تنزل تشتغل مع الاسطى دقدق الميكانيكى انت خساره فيك اللقمه ياكلب

لو بنت فشلت فى التعليم تقعد فى البيت وتعمل شغل البيت وتقعد تستنى العريس
لو ولد فشل فى التعليم ينزل يغسل اصحن فى الكازينوهات او يبيع مناديل فى
اشارات المرور اويسرح بترمس على الكورنيش

لو حرامى نط على البيت الاب والام يجروا يتطمنوا على البنات ومتتخضيش ياحبيبتى ده خلاص قشط
البيت ومشى البنت بقى تقول يا مامى معقوله حرامى فى بيتنا انا منهاره هاتولى نشادر اعصابى
لو حرامى نط على نفس البيت الاب بقى يشتغل على الصبيان امال البيت مكانش فيه رجاله ولا ايه ده مش
عامل اعتبار لحدرماهو لو عارف ان البيت فيه رجاله مكانش عملها لكن انا مخلف شويه خرفان

لو ولد خارج مع بنت واتعاكست او واحد حاول يرخم عليهم يقولها ملكيش دعوه انتى يا حبيبتى اقفى بعيد ولو لقيتى دم بيطرطش وقطع غيار
بنى آدمين بتتحدف ولا يهمك هيه تقف بعيد وهو يتشاهد فى سره ويروح يقوله فى حاجه يا كابتن
واتفرج بقى عليه وهو بيكنس الاسفلت بهدومه ووشه يتخرشم من كتر الضرب ويرجع مناخيره طايره ويقولها شفتينى وانا بدشدشه

فى الشتا لو ضيف جه تلاقى البنات تقعد تضايفه وتتكلم معاه وازيك يا اونكل وعامل ايه يا عمو ويسلموا على ولاده البنات
وهاتك يابوس ويا احضان والولد شغال زى النحله انزل هات بيبسى روح هاتلنا علبتين سجاير
ويا سلام لو هيبات فى البيت كمان تبقى كملت تلاقى البنات تقوله يا سلام يا اونكل بات معانا وانا هاخد سلمى تنام معايا دى حتى وحشانى
وتلاقى الاب جمع ولاده الصبيان ويقولهم من سكات ياولاد الكلب لموا بعضكم كده وخدوا معاكم بطانيه واطلعوا ناموا على السطح عشان مفيش مكان اونكل ميزو ينام فيه

لو بنت رايحه تخلص ورق فى مصلحه حكوميه الموظف يقابلها بابتسامه ويقولها تحت امرك اؤمرينى ويضايفها كانها رايحه تديله جايزه
وفى الاخر يودعها بابتسامه خفيفه ويقول فعلا جنس لطيف
لو ولد رايح نفس المكان الموظف يقوله ها عايز ايه الولد يقوله اصل كنت رحت عشان اعمل بطاقه وقالولى...... الموظف يقوله
انت هتحكيلى قصه حياتك انا مش فاضى للرغى ده خلص وتلاقيه بيبصله بصه وهو بيكلمه كانه اتجوز مراته ياعينى و بعد ما الولد يمشى
تلاقى الموظف يقول توب علينا يارب من البلاوى دى

لو بنت خارجه مع خطيبها كل اللى بتعمله تحط الميكب اب وتتشيك وتقولها يا امامى انا خارجه اقابل لؤى تقولها اوكيه ياحبيتبى يالله باى
والولد وهو رايح يقابلها تلاقيه منامش ليلتها ومجهز مطواه قرن غزال فى جيبه عشان لو اتعاكست وحاطط قطر فى جيبه الشمال ومربط
مع اتنين صحابه انكم متطلعوش من البيت عشان لو اتخانقت وانا بره اتصل بيكم تجولى هوا
ويا سلام لو معاهوش فلوس لزوم الفسحه والتاكسى ممكن يبيع اى حاجه عنده ويروح يلف على كل اصحابه يستلف منهم ويتمسكن لده شويه ويعيط لده شويه
وفى الاخر محدش يديه حاجه يعمل ايه المسكين ياعينى يروح داخل المطبخ يسرق الانبوبه بتاعه البوتاجاز ويبيعها ولما يخرجوا تلاقى البنت بتضحك ومبسوطه
وفرحانه وقمه الرومانسيه ومش مصدقه نفسها والولد دايما شارد ومبلم ولونه مخطوف وتقوله مالك ياحبيبى مش معايا ليه يقولها لا والله معاكى ومتعرفش انه بيفكر فى
اللى هيحصله ياولداه لما يروح واهله يكتشفوا انه سرق الانبوبه

لو حصلت خناقه فى المنطقه البنت تقف فى الشباك تتفرج كانها بتتفرج على فيلم خناقه فى الحى الهادى وتبقى مبسوطه وفرحانه وتقولك الله خناقه تعالى نتفرج
الولاد بقى ياعينى اللى يسحب سكينه ويطلع واللى يسحب نبوت ويجرى واللى ياخد جنزير ويطير الاولانى ياعينى يرجع والسكينه مرشوقه فى بطنه والتانى يرجع
والنبوت متكسر على دماغه والتالت يرجع والجنزير معلم على قفاه

بتقولو ان الولاد احلى من البنات
شفتوا يا بنات اننا مظلومين والله وطالع عين اللى جابوا ابونا

لو الحرب قامت تلاقى البنت قاعده قدام التليفزيون فاتحه قناه الجزيره وبتتفرج على اللى بيحصل وهيه بتقزقز لب وتيا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! 2051kp8 على ميلودى شويه وبتشرب نسكافيه وقدامها قفص برتقان خلصت نصه
الولد ياعينى تلاقيه شايل البندقيه وعمال يدور على الاسرائيلى هنا وهنا وفى الاخر يتنش رصاصه فى ودنه يصنج وواحده فى عينه يتعور وواحده فى رجله يتشل
والبنت تقولك ياااااى انا مقدرش اشوف المناظر دى ايا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! 2051kp8وا المحطه دى وتلاقى الولد راجع من الحرب فاقد الذاكره ومن غير ودن وشايل رجله الشمال على كتفه

البنت لو راحت فرح تلاقى باباها بيقول البنت اتاخرت ليه مامتها تقوله سيبها تخرج انت عاوز منها ايه خليها تشوف مستقبلها يمكن تلاقلها عريس ولا حاجه
لو الولد اتاخر فى فرح باباه يقول الواد اتاخر ليه مامته تقول لباباه الواد ده انت تشوفلك حل معاه الواد ده خلاص عياره فلت ومبقاش بيعملك حساب
ولا بقيت بتملى عينه كل يوم افراح وسهر وعربده العالم ربنا بيعملوا ايه فى الافراح دى وتقعد تسخن فى ابوه زى البابور الواد يجى من بره لا بيه ولا عليه
ابوه يستلمه من على الباب قفشتك يا كلب ايه ريحه السجاير دى الواد
بقوله يا بابا دى ريحه سجارتك انت يقوله طيب سيبك من السجاير ايه ريحه الخمره دى الولد يقوله يابابا خمره ايه مش عارف تفرق بين
ريحه الخمره والفيروز وكمان هجيب خمره منين ده انت بتلضينى على ما تدينى جنيه

الوالد لو رايح مشوار مع اخته تلاقى الولد صاحى فى ميعاده وجاهز ولبس من بدرى وكوى لبسه وحط جيل على شعره ويقول لاخته يالله تقوله ثوانى على ما تتمكيج
واتفرج يامعلم ساعتين يكون اللبس المكوى اتكسر من القعده و شويه الجيل اللى على شعره نشوفو وشعره بقى
عامل زى العفش ويكون قرب ينام ويقوم وشه منفخ زى الكلب وهيه تتطلع من اوضتها برنسيسه والروج والبيرفيوم الفرنسى واللبس المكوى
يخرج الولد مع اخته وهيه زى البرنسيسه وهو عامل زى شحاتين السيده وتلاقى الشباب اللى فى الشارع بقى
شغالين تريقه اللى يقول ايه اللى ممشيكى مع النطع ده واللى يقول يدى الحلق للى بلا ودان
واللى يقول معقول الحمار ده ماشى مع الغزاله دى روح يا غراب دورلك على حدايه شبهك

شفتوا ازاى البنت طلعت احسن من الولد بمليوووووووون مره بس مكناش واخدين بالنا

عشان تعرفوا ان البنات نعمه من عند ربنا واللى يفرط فيها يبقى ميستهلهاش

موتو بقى انتوا
reemelyamany
Admin
Admin
reemelyamany

انثى
رقم العضويه : 1

مُساهمةموضوع: رد: يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!   يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Emptyالأحد أبريل 26, 2009 10:44 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

صح البنات احسن من الولاد طبعااااااااااااااااااااااااااا
ميرسى يا محمد على التوبيك
https://soletir2008.yoo7.com
اسيرة الاحلام
فريند مشارك
فريند مشارك
اسيرة الاحلام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!   يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Emptyالثلاثاء أبريل 28, 2009 7:41 am

ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بدون تفكير يا محمد اكيد البنات وبكل تواضع الافضل هههههههههههههههههههههههههه

يسلمووووووووووووووو
razan_lover
مشرفه قسم الطرائف والنكت
مشرفه قسم الطرائف والنكت
razan_lover

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!   يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Emptyالجمعة مايو 08, 2009 3:11 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا بجد جامده و شئ اكيد ان البنت تبقى احسن من الولد لوووووول
yoyomosa
Admin
Admin
yoyomosa

انثى
رقم العضويه : 15
Personalized field : يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! W4

مُساهمةموضوع: رد: يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!   يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Emptyالجمعة يونيو 05, 2009 5:38 pm

هههههههههههههههههههههههه اكيد طبعا البنات احسن يسلموااااااااااااااا يامحمد
https://soletir2008.yoo7.com
اميره زمانى
فريندز فضى
فريندز فضى
اميره زمانى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!   يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!! Emptyالأحد يونيو 07, 2009 1:49 pm

اكيد البنت احسن مفيش جديد يعنى ههههههههههه

ميرسى محمد

يا دى المصيبه طلعت البنت احسن من الولد يا رجاااالة ؟؟!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-